Home » Klantenservice

Fiat van der Laan

Contactgegevens, bezoek de “Contact” pagina.
Kamer van Koophandel: 72512962
BTW nr.: NL004006396B28

Bankgegevens

Naam: Fiat van der Laan
IBAN: NL70KNAB0411880918
BIC: KNABNL2H

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en/of diensten. Wij helpen u graag verder en bieden u een gewenste oplossing. U kunt mailen naar:

sales@fiatvanderlaan.nl

Onze medewerkers van de klachtenafdeling zullen de klacht beoordelen
en proberen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Indien u hier geen prijs op stelt, kunt u altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij wij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keur.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ( http://ec.europa.eu/odr ). Indien de klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om de klacht via het platform van de Europese Unie te deponeren.

Winkelwagen
Scroll naar top